Tigara electronica

Am tinut neaparat, in momentul in care mi-a venit prima oara ideea construirii unui blog, ca prima postare sa fie despre tigara electronica. De ce? Simplu, pentru ca am fost fumatoare timp de aproximativ  10 ani, Nu una inraita, dar din pacate fumatoare. Am reusit sa scap de viciu cu ajutorul tigarii electronice, in momentul in care mi-am dat seama, ca odata cu trecerea timpului (mai ales cand esti mai aproape de varsta de 30 decat de cea de 20 🙂 ) trebuie sa renunti la lucrurile care iti fac rau, chiar daca sunt „cool”. Adica faci mai mult sport in loc sa lenevesti, citesti mai mult in loc sa te uiti la TV, preferi o sueta cu prietenii in locul unei nopti pierdute in club sau inlocuiesti tigara normala cu tigara electronica.

Nu pot sa va spun ca tigara electronica este la fel cu tigara normala, insa daca te confrunti mai mult cu „obiceiul”, decat cu „dependenta” trecerea va fi cu atat mai usoara. In afara de avantajele financiare, tigara electronica are si alte avantaje, cum ar fi lipsa mirosului urat al respiratiei, al hainelor, al degetelor (mai ales in cazul nostru , al femeilor) si o multitudine de arome fructate (aici ma refer la lichidele care se introduc in tigara electronica) care pot inlocui cu succes fumul.

Problema cu care m-am confruntat eu la inceput, a fost lipsa informatiilor. Asta din cauza ca exista foarte multe tipuri de tigari electronice, foarte multe tipuri de lichide cu diferite concentratii de nicotina si din pacate informatiile care se gasesc atat in spatiile unde se comercializeaza tigari electronice, cat si in mediul on-line sunt incomplete. Sa va explic: tigara electronica este formata in principal dintr-o baterie (care se incarca prin priza sau usb), o rezistenta (care are rolul de a arde lichidul si a-l transforma in abur) si un recipient in care se pune lichidul ( desigur alte componente cu care nu are rost sa va plictisesc acum). Rezistenta respectiva trebuie schimbata la un anumit interval de timp, pentru ca se arde si nu mai functioneaza cum trebuie, De asemenea, concentratia de nicotina din lichid nu corespunde cu nicotina continuta in tigarile normale. De exemplu un lichid cu concentratia de 6mg/ ml nu este echivalenta cu cele 0,6 mg trecute in lateralul unui pachet de tigari. Acestea au fost elementele de care nu am stiut in momentul in care m-am hotarat sa trec pe tigarile electronice, si am aflat aceste informatii pe parcurs.

Nu regret nici o clipa decizia pe care am luat-o, atat financiar cat si din multe alte puncte de vedere, dar pentru a reusi a fost nevoie de vointa. Daca ai vointa poti reusi orice!  In acest moment am ajuns sa vapez (adica sa fumez tigara electronica 🙂 ) doar in timpul liber si lichide cu concentratie 0 de nicotina (adica e doar placere, nu dependenta). Daca aveti intrebari sau aveti nevoie de indrumari referitoare la acest subiect, va stau la dispozitie.

Aveti grija de voi,

Iulia.

P.S. poza de mai sus este cu tigara mea electronica 🙂

http://www.alphavape.ro/

2 gânduri despre &8222;Tigara electronica&8221;

Lasă un răspuns

