Favoritele lunii august/ August favorites 2015

pizap.com14418067478041

Buna, fete frumoase :)!/ Hey beautiful girls :)!

O dupa masa tarzie de toamna (parca nu imi vine sa cred, ca vara a trecut asa repede), ma gaseste cu laptopul in brate, sub o paturica pufoasa, scriind aceasta postare. Am tot amanat favoritele lunii august, pentru ca aveam impresia, ca odata publicat articolul, o sa dispara si ce a mai ramas din vara. La Brasov toamna si-a intrat serios in drepturi, seara fiind destul de racoare, moment in care, nu te deranjeaza sa porti si o gecuta sau ceva mai gros, chiar din contra.

It’s a late autumn afternoon, and I’m under my blanket writing this post for you (I can’t believe summer it’s over).  I really delayed my august favorites, because I thought, that once I publish the post, summer will be gone for good. The weather in my city it’s quite cold, so much that in the evening you might need a jacket or something really cozy.

*

Revenind la subiect, protagonistii lunii august sunt:

And now let’s move on to last month favorites:

1. Ingrijire&machiaj/Beauty&make-up 

  • Paleta de farduri Nude Tude de la The Balm/ The Nude Tude eyeshadow palette from The Balm

1-IMG_3195-001

Paleta aceasta de farduri, a urcat rapid in topul favoritelor mele, culorile sunt foarte frumoase si pigmentate. Nuanta mea preferate este „Sexy”, care cred ca va fi perfecta si in lunile de toamna.

1-IMG_20150904_005901

This eyeshadow palette became very quickly one of my favorites, because the shades are gorgeous and very pigmented. My favorite color from the palette is „Sexy” and in think that I will use it alot this autumn.

  • Mascara Endless Lashes de la Douglas in nuanta intense black – varianta mini/ Douglas Endless Lashes Mini Mascara in the shade intense black

1-IMG_3206

Mascara este produsul de machiaj, pe care il folosesc cel mai des, motiv pentru care acest rimel este perfect pentru a fi purtat in geanta. Nuanta de negru este intensa, iar periuta separa foarte bine genele, acestea fiind criteriile mele de baza pentru un astfel de produs.

My most used makeup product is mascara, so this one from Douglas is perfect for my bag. It separates my eyelashes and has an intense black color, and this is what I look for in a mascara.

  • Rujul Miss Sporty perfect color in nunata 053 – On fire!/ Miss Sporty perfect color lipstick in the shade 053 – On fire!

1-IMG_3236

Am intins mana spre acest ruj de cele mai multe ori vara aceasta, deci pot spune ca este preferatul verii. Miroase foarte frumos.

1-IMG_20150904_005938

I used this lipstick almost exclusively this summer, so I may say that it’s a summer favorite. I love the way it smells!

  • Perie pentru sprancene de la Douglas/ Douglas eyebrow brush

1-IMG_3214

De mult imi doream o perie pentru sprancene, care sa aibe forma aceasta. Mi se pare ca folosind o astfel de perie, spancenele pot fi aranjate mult mai usor.

I wanted an eyebrow brush in this shape for a long time now. I think that you can work much easier with this type of brush.

  • Ulei pentru cuticule de la Farmec/ Farmec Cuticle oil 

1-IMG_20150904_005701

Incep sa fiu din ce in ce mai multumita de produsele de la Farmec. Isi fac foarte bine treaba si au un pret rezonabil.

I’m starting to love more and more Farmec products.  They have a reasonable price and do a great job.

  • Oja Avon Magic Effects Fringe/ Avon nail polish Magic Effects Fringe

1-IMG_20150904_005635

Se pare ca moda franjurilor nu s-a limitat doar la vestimantie, ci a depasit granitele acesteia. Eu am purtat franjuri pe unghii, aproape toata vara, acestea din oja Avon fiind foarte finute si delicate.

It seems like the fringe trend didn’t stop only in the fashion items. I have been wearing fringes on my nails almost all summer, and these from the Avon nail polish are subtle and delicate.

  • Sampon uscat Batiste in varianta originala/ Batiste Dry Shampoo Original

1-IMG_3227

Cred ca nu mai este nevoie de cuvinte de lauda in fata unui produs, cum este samponul uscat Batiste. Il ador!

I think words are unnecessary when we are talking about Batiste dry shampoo. It’s a holy grail product, I just love it.

  • Elmiplant crema de fata matifianta pentru ten gras/ Elmiplant mattifying face cream for oily skin

1-IMG_3216

Un produs lejer, potrivit tenului gras si pentru a fi purtat ziua, deoarece contine FPS15. In ceea ce priveste matifierea, nu am constatat vreo diferenta, fata de alte creme, insa asta nu ma deranjeaza.

A day time moisturiser with SPF15, with a light texture, appropriate for oily skin. I didn’t noticed my skin more matte after applying this moisturiser, but that does not bother me to much.

  • Apa de toaleta Hypnotic Poison de la Christian Dior/ Eau de toilette Hypnotic Poison by Christian Dior

1-IMG_3222

Este parfumul meu preferat din toate timpurile. Mi se pare feminin, puternic si inconfundabil.

It’s my all time favorite fragrance. I find it feminine, strong, unmistakable.

2.Diverse/ Random

  • Ochelari de soare New Yorker/ New Yorker Sunglasses

1-IMG_3242

Am purtat doar ochelarii acestia de soare in ultima perioada, iar cel mai mult imi place la ei forma lentilei (nu sunt tristi –  cum ar spune cineva :)) ).

These were the only pair of sunglasses that I wore lately. The thing I most love about them is the shape of the lens.

  • Costum de baie New Yorker/ New Yorker swimsuit

1-IMG_20150904_011053

Acesta este, din punctul meu de vedere, costumul de baie alb perfect. Ador detaliile din dantela, franjurile, modelul, forma, cam tot :).

This is the perfect white swimsuit, as I see it. I love the lace details, the fringes, the shape, everything :).

1-IMG_3258

  • Pantaloni lejeri Terranova/ Loose fit pants from Terranova

pizap.com14418060556751

Pantalonii acestia, de la Terranova, au fost salvarea mea in zilele caniculare din august. Croiul lejer mi-a oferit comoditate, iar imprimeul, acel ceva de care aveam nevoie, pentru a inviora tinuta.

These pijama style pants, from Terranova, were my salvation in the hot and canicular days last month. They are confortable to wear and the print makes them really stylish.

  • Elastice de par H&M/ H&M Hair ties

1-IMG_3194

Sunt o alternativa foarte buna pentru clasicele elastice, nu lasa urme in par si revin la forma initiala dupa utilizare.

I like these hair ties, much more then the classical ones. They leave no marks on the hair and return to their initial shape after using.

  • Havasi Balazs

In luna ce a trecut, am ascultat foarte multe piese de la Havasi Balazs. Acesta este un pianist si compozitor din Ungaria, care in urma celor 25 de ani de studiu, a ajuns sa creeze o muzica contemporana deosebita si originala. Pisele lui mi se par geniale si consider ca nu o pot fi ascultate fara sa simti fiori pe sira spinarii. Mai jos gasiti cateva din piesele mele preferate.

In the last month I have been listening to loads of Havasi Balazs music. He is a Hungarian pianist and composer, who studied for nearly 25 years with the gretest masters of classical music, in order to manage to create his peculiar and unique musical world. Here are few of my favorite songs:

***

Acestea au fost preferatele mele din luna ce a trecut! Astept sa imi spuneti si voi ce ati folosit cu placere in luna august, in casuta de comentarii. Pe data viitoare 🙂.

That’s all for my August favorites. I’m waiting for your favorites in the comment box below. See you next time 🙂.

Aveti grija de voi/ Take care,

Iulia.

images

PS.

Va astept luni pe blog cu o postare noua si primul meu GIVEAWAY!

Monday I will have a new post up for you and also my first GIVEAWAY!

4 gânduri despre &8222;Favoritele lunii august/ August favorites 2015&8221;

  1. Andraxela13 Septembrie 11, 2015 / 8:43 am

    Paleta ”Nude” e pur si simplu superba! Samponul uscat de la Batiste e foarte bun, chiar cel mai bun din cate am incercat pana acum. Dupa ce m-am vopsit putin intr-o culoare mai deschisa, cand folosesc samponul uscat mai ramane acel ”praf alb” si se vede oarecum ciudat.. de aceea nu am mai folosit sampon uscat in ultima vreme. Insa isi face foarte bine treaba 😀

    Te imbratisez cu drag, scumpa mea! O zi frumoasa

    xoxo
    https://voxofvanity.wordpress.com/

    Apreciat de 1 persoană

  2. anastasiias Septembrie 15, 2015 / 8:26 am

    I also got thebalm palette not long time ago:) Stubborn and sexy are my favorite shades!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

