Review: Life-flo® Argilă de bentonită

pizap.com14595525708261

În articolul de azi prezint ultimul produs pe care îl testez în cadrul campaniei #buzzsecom. Este de vorba Life-flo® Argilă de bentonită. Pentru mai multe detalii despre acest produs urmăriţi în continuare.

IMG_3782

  • Ce spun ei:

Bentonită este o argilă renumită pentru proprietăţile sale deosebite, fiind utilizată din cele mai vechi timpuri pentru înfrumuseţarea şi reîmprospătarea pielii. Bentonite Clay (Oily Skin) stimulează detoxifierea cutanata prin îndepărtarea excesului de sebum, a celulelor devitalizate, a toxinelor şi altor impurităţi.

Ingrediente active: argilă de bentonită.

IMG_3798

  • Compoziţie:

Bentonită de sodiu – argilă naturală 100%, componente bioactive – smectită.

  • Indicaţii de utilizare:

Se amestecă 2 măsuri de argilă cu 3 măsuri de apă (proporţiile pot varia în funcţie de cantitatea şi de consistenţa dorită). Pentru a evita efectul de piele care strânge, apa poate fi înlocuită cu un ulei fito-dermatocosmetic. Se aplică un strat generos pe faţă şi pe gât, evitând zona ochilor. Se lasă acţioneze 15-20 de minute, apoi se clăteşte cu apă din abundenţă şi se aplică o cremă hidratantă. Se poate utiliza de unadouă ori pe săptămână.

Fiecare flacon conţine aproximativ 42 de măsuri de argilă, însă aceasta se poate compacta în mod natural. Produsul include recipient pentru măsurare.

IMG_3775

  • Recomandări:

Recomandat pentru ten gras, acneic.

  • Ce spun eu:

Având în vedere am un ten în mare parte gras, cu tendinţe acneice în zona bărbiei şi a maxilarului, tot timpul am fost în căutarea unei măşti pentru faţă, care nu usuce excesiv tenul. Argila părea fie produsul potrivit.

IMG_3785.JPG


Life-flo® Argilă de bentonită vine într-un ambalaj din sticlă, transparent, sub formă de pulbere, într-o cantitate generoasă pentru preţul şi calitatea acestui produs. Nu are miros, iar eu îl folosesc o dată sau de două ori pe săptămână, în funcţie de cum îmi simt tenul.

IMG_3770

Reţeta mea de mască de faţă este format din două măsuri de pudra de argilă, două măsuri de apă (măsură care o folosesc, este cea care vine împreună cu produsul) şi o măsură de
Life-flo® Ser cu scualan, cu extract de măsline, pentru a evita senzaţia de piele carestrânge„. După aproape o lună de folosire a acestui produs, rezultatele obţinute mi s-au părut notabile, tenul meu devenind mai luminos şi mai curat. De asemenea, am observat o îmbunătăţire semnificativă la nivelul acneei, acestea devenind mai retrase şi mai puţin inflamate.

  • Preţ: 65 lei.
  • Cantitate: 326 gr.

IMG_3804

Life-flo® Argilă de bentonită poate fi găsit în magazinele Secom România (lista magazinelor Secom România este disponibilă pe http://www.secom.ro).

***

Asta a fost tot pentru azi! Dacă aveţi întrebări, nelămuriri sau păreri legate de acest produs, sau despre oricare dintre celelalte produse Secom testate, le puteţi lăsa mai jos, în căsuţa de comentarii.

De asemenea, dacă vreţi faceţi parte şi voi din campaniile de testare BUZZStore, puteţi înscrie aici.

Sper v-au fost de folos aceste reviewuri şi odată cu mine aţi reuşit cunoaşteţi mai bine produsele Secom. Mulţumesc BUZZStore şi Secom România pentru oportunitate! Iar noi ne vedem săptămâna viitoare :)! aveţi un weekend minunat!

pizap.com14595529536551

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

images

Review-urile anterioare din seria Secom:

Life-flo® Balsam de buze Lysine Lip Therape

Life-flo® Roll-on cu acid salicilic 2%

Life-flo® Ser cu scualan, cu extract de măsline

PS. Părerile prezentate în cadrul campaniei #buzzsecom, sunt bazate pe experienţă mea personală în folosirea acestor produse şi rezultatele obţinute se referă strict la reacţia pielii mele la acestea.

6 gânduri despre &8222;Review: Life-flo® Argilă de bentonită&8221;

  1. Teodora Aprilie 4, 2016 / 9:13 am

    Imi aduc aminte de prin vremurile pubertatii ca am folosit cu succes argila pentru a potoli activitatea „vulcanica” de pe fata mea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

