Top 5 rujuri pentru primăvara/vara 2016

Hristos a Înviat! Nici nu pot spune cât de mult bucur scriu iar aici, pe blog, revin în acest colţişor unde îmi regăsesc mereu puterea şi zâmbetul. Din păcate, problemele personale m-au ţinut departe în ultima perioadă, motiv pentru care, celor care aţi mai rămas pe aici, vreau mulţumesc… Nu are rost să  spun mai multe, însă după toate întâmplările din ultima vreme, vreau reamintesc şi subliniez, încă odată, cât este de important apreciem ceea ce avem, în special pe cei dragi de lângă noi, pentru timpul nu trece mereu în favoarea noastră

***

pizap.com14623901832661

Simpatica mea colegă, Adela, a setat un întreg trend prin blogosferă cu postarea ei despre rujurile de primăvară preferate, şi pentru mi-a plăcut articolul ei, am cerut binecuvântare realizez şi eu această postare. începem!

IMG_3849

Primul ruj, pe care îmi place îl folosesc în această perioadă este Rimmel London Apocalips în nuanţa 102 – Nova. De fapt este vorba de un lac de buze, foarte rezistent, într-onuanţă superbă de roz, care este purtabil, atât ziua cu machiaje simple, cât şi seară cu machiaje mai intense.

IMG_3824IMG_3823IMG_3829

Cel de-al doilea produs de buze preferat pentru sezonul cald, este Sephora Outrageous Rouge Extreme ruj lichid în nuanţa 04. Culoarea este un roşu puternic, cu un uşor subton portocaliu, şi pot spun este unul dintre rujurile cele mai rezistente, pe care le-am încercat până acum. Aplicarea lui necesită puţin mai multă atenţie, fiind o culoare pretenţioasă, iar pentru a-i spori rezistenţa, după aplicare este nevoie ţinem buzele nemişcate preţ de câteva minute. În acest mod, nu va fi nevoie de nici o reaplicare, pe parcursul întregii zile.

IMG_3826IMG_3825IMG_3827

Nu putea lipsi din listă un ruj nude, iar produsul perfect din acest punct de vedere, după părerea mea, este Rimmel London Lasting Finish by Kate în nuanţa 03 – Rosetto. Este un produs cremos, uşor de aplicat şi accesibil.

IMG_3832IMG_3830IMG_3843

Produsul cel mai reprezentativ din top, pentru sezonul cald, este, fără îndoială, rujul de la Melkior în nuanţa Pink Attitude. După cum spune şi numele, vorbim de o nuanţă intensă de roz, însă fără fie o culoare prea ţipătoare. Este un produs cremos, calitativ, foarte confortabil de purtat şi care nu usucă buzele. La capitolul rezistenţă nu excelează, însă acest lucru este normal pentru un produs hidratant.

IMG_3836IMG_3833IMG_3842

Ultimul produs ales este un ruj mat de la Farmasi, în nuanţa 10. Culoarea este un roz-corai perfect pentru sezonul cald. Este un produs accesibil şi calitativ, însă înainte de aplicare este necesară folosirea unui balsam de buze, deoarece, fiind un produs mat, usucă puţin buzele.

IMG_3839IMG_3837IMG_3840

***

Acestea au fost opţiunile mele în materie de rujuri pentru sezonul cald. Sper aţi găsit utilă această postare şi ne vedem curând pe blog cu alte noutăţi :)!

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

wp-1461238837464.png

8 gânduri despre &8222;Top 5 rujuri pentru primăvara/vara 2016&8221;

  1. loredanamanciu Mai 5, 2016 / 7:22 am

    hehe si eu mi-am notat un astfel de articol, insa nu am apucat sa aleg 5 nuante! 😀
    Urmeaza sigur si la mine! Imi plac mult alegerile tale si da! Rosu e pentru orice anotimp! 🙂
    Te pup si…capul sus!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

