My outfit for #digitaldivas2016

BeFunky Collage
După cum aţi putut vedea şi pe reţelele mele de socializare, săptămâna trecută, vineri, am participat la gala Digital Divas 2016, organizat de Avon România şi Evensys. Evenimentul a avut loc în Bucureşti, la Palatul Bragadiru, iar cea de a cincea ediţie a avut ca temă ‘The dreamers, the doers, the trendsetters’.

unnamed

În cadrul evenimentului, care a început la orele 13:00, au avut loc conferinţe susţinute de o parte dintre cei mai notabili „jucători” din mediul online, cum ar fi Ana Morodan, Andreea Esca ş.a.m.d.

Momentul cel mai aşteptat al serii a fost gala de premiere. Nu o să vorbesc despre acest lucru prea mult, pentru că nu sunt în măsură să o fac, dar sunt convinsă că puteţi găsi prin blogosferă şi nu numai, o mulţime de articole pe această temă, atât pro, cât şi contra.

13177240_1027499217328717_8330165048997177643_n
Evenimentul a fost transmis live, iar înregistrarea poate fi vizionată pe site-ul oficial, www.digitaldivas.ro. Fotografiile de la eveniment, precum şi lista câştigătorilor le puteţi vedea pe pagina de Facebook oficială a Digital Divas by AVON.

Parteneri:

unnamed (1)

Eu am privit acest eveniment, ca pe o ocazie excelentă pentru socializare. Am avut prilejul să cunosc o parte din blogerii pe care îi urmăresc şi îi admir, să schimb câteva cuvinte cu ei şi să constat că în spatele acestor bloguri, sunt oameni pasionaţi de ceea ce fac, care îşi dedică fiecare minut din timpul liber, pentru a putea veni în faţă noastră cu materiale de calitate şi informaţii utile.

13239022_791622294306440_2646314483533729551_n

Photo credit: The Bucharest’s

În plus, am avut ocazia să o cunosc în sfârşit pe Mădălina, care îmi este foarte dragă şi pe care îmi doream să o întâlnesc şi personal de foarte mult timp. Am găsit în ea, exact ceea ce transmite şi blogul ei prin fiecare articol: un om cald, vesel şi frumos din toate punctele de vedere.

13288209_1105134136197134_649673719_o

Cu această ocazie vreau să îi mulţumesc Mădălinei, pentru seara frumoasă pe care am petrecut-o în compania ei: Mulţumesc, Mădă! A fost o adevărată plăcere să te cunosc :*.

M-am gândit să vă arăt şi ce am purtat la eveniment :). Nu sunt eu o expertă în domeniul fashion, însă mă străduiesc să pun pe mine haine care mă avantajează, şi cred că acest lucru este mai important, decât să port haine după ultimul trend, dar care nu mi se potrivesc. Am optat pentru o ţinută all-black, cercei statement, un machiaj minimalist şi păr creţ (natural), pe principiul ‘less is more’.

13282447_1105134199530461_1140329456_o13262393_1105134159530465_63934838_o13271754_1105134166197131_1300047353_o

În poze port: maieu dantelă –  New Yorker , geacă piele – C&A, fustă  – Sheinsandale – BFashionplic dantelă – Terranova, cercei – Bershkainele – H&M.

***

Sper că v-a plăcut ţinuta mea! Aştept părerile voastre legate de eveniment şi outfit în căsuţa de comentarii.

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

images

11 gânduri despre &8222;My outfit for #digitaldivas2016&8221;

  1. Teodora Mai 27, 2016 / 2:01 pm

    Ma pregateam sa iti scriu cat de mult imi place ca ai abordat un stil effortless chic si apoi… mi-am adus aminte ca ai scris ca esti taur precum zodie si fix asa am caracterizat stilul acestei zodii. Hait! O sa ajung sa cred in horoscop in ritmul asta :))) Back to topic: you look lovely, my dear! :* Cand ma gandesc ca ai si calatorit cu trenul, ma intreb cum de ai reusit sa arati atat de polished.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Andraxela Mai 27, 2016 / 3:40 pm

    Nici nu stiu cu ce sa incep.. Te felicit pentru participare si chiar ma bucur sa vad ca o prietena de-a mea participa la un astfel de eveniment! Imi place tinuta ta, e foarte chic si iti confera o tenta de rock&metal (jacheta de piele), iar fusta si sandalele aduc feminitate! Totul iti vine superb, esti o frumoasa.

    Te pup,
    Ale
    https://voxofvanity.wordpress.com/

    Apreciat de 1 persoană

  3. Aniela Deby Mai 28, 2016 / 2:29 am

    Woaau! Îmi place la nebunie cum ai fost îmbrăcată. Ăsta e genul de ținută pe care aș fi abordat-o și eu dacă aș fi fost în locul tău. Cu toate că nu te cunosc, de pe un blog pe altul, eu am ajuns aici. Ti-a stat bine, mai ales că tu ești pretty de felul tău. Un weekend fain îți doresc.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

