Music makes me free

Duminică dimineaţă. Linişte. Mirosul de cafea proaspăt măcinată învăluie întreagă casă. Mă îndrept aproape robotic spre bucătărie, cu gândul la ea. Zâmbesc.

image

Cafeaua mea este gata pregătită, aşa cum îmi place şi mie, şi lui: tare, fără zahăr şi cu mult lapte. Simt cum mă încarc cu energie de la prima înghiţitură şi îmi dau seama că este prea linişte. Gândul îmi zboară la câteva melodii, pe care nu le-am ascultat de mult, dar care tot timpul îmi fac pielea de găină :). Apăs play. Ascultă!

Muzica este o evadare. Este locul în care poţi visa, unde imaginaţia nu are limite, locul unde poţi fi tu. Muzica este sentiment, este parte din noi.

image

Sursă foto: aici.

***

Acum sunt gata pentru o nouă zi! Să avem o duminică minunată :).

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

image

2 gânduri despre &8222;Music makes me free&8221;

Lasă un răspuns

