Summer Must Haves: Loțiunile hidratante sub duș de la NIVEA

Pe perioada verii simt nevoia să fac duşuri dese pe timpul zilei, pentru a putea face faţă căldurii, lucru care duce rapid la o senzaţie de piele uscată pe corp. Nu ştiu cum sunteţi voi cu asta, însă aplicarea unei loţiuni hidratante, după fiecare dus, nu este activitatea mea preferată şi de cele mai multe ori, nici nu dispun de timpul necesar.

Nivea, unul dintre brandurile mele preferate, când vine vorba de curăţarea şi îngrijirea pielii, a lansat o gamă de produse inovatoare pentru hidratarea pielii după duş: este vorba despre Loţiunile de corp sub duş! Parfumul delicat şi formulele avansate ale laptelui de corp şi a loţiunilor cu uleiuri esenţiale şi extracte naturale, asigură cea mai bună îngrijire pentru fiecare tip de piele: uscată sau normală.

Vizual mood NIVEA

Loţiunile de corp sub duş pot fi folosite simplu şi rapid: după ce ne-am spălat cu gelul de duş preferat şi ne-am clătit, aplicăm pe pielea umedă loţiunea de corp sub duş, apoi ne clătim din nou. Produsul poate fi aplicat pe întregul corp, după folosire lăsându-ne pielea hidratată şi îngrijită, fără senzaţie lipicioasă. Produsul hrăneşte pielea şi ne ajută să economisim timp, nefiind nevoie să mai aplicăm ulterior o altă loţiune pentru îngrijirea corpului. După ce ne-am uscat, ne putem îmbrăca imediat.

Loţiunile de corp sub duş de la Nivea se găsesc în 6 variante.

pizap.com14681008479681pizap.com14681009417092

Varianta recomandată pentru pielea uscată: 

NIVEA Lapte de corp hrănitor sub duş, cu ulei de migdale, pentru o hidratare în profunzime şi mirosul delicat al parfumul unic Nivea Creme.

NIVEA Lapte de corp hranitor sub dus 250ml

Variante recomandate pentru pielea normală, cu tendinţe de uscare:

NIVEA Lapte de corp delicat sub duş, cu extract de unt de shea, pentru o piele hidratată, catifelată şi îngrijită.

NIVEA Lapte de corp delicat sub dus 250ml

NIVEA Loţiune de corp sub duş Q10, cu coenzima Q10, ce redă fermitate pielii.

NIVEA Lotiune de corp sub dus Q10 250ml

NIVEA Lapte de corp sub duş cu extract de cacao, pentru hidratare şi un parfum delicios.

NIVEA Lapte de corp sub dus cu extract de Cacao 250ml

NIVEA Lapte de corp sub duş cu extract de miere, pentru hidratare şi un parfum dulce.

NIVEA Lapte de corp sub dus cu extract de miere 250ml

Variantă recomandată pentru pielea normală:

NIVEA Loţiune de corp sub duş cu minerale marine, pentru hidratare şi o senzaţie intensă de prospeţime.

NIVEA Lotiune de corp hidratanta sub dus 250ml

Fiecare Loţiune/ Lapte de corp sub duş de la NIVEA este disponibil la 250ml şi are un preţ recomandat de 17.75 lei.

*

Până acum am încercat varianta cu unt de shea şi mi-a plăcut foarte mult, deoarece am scăpat de senzaţia de piele uscată, care strânge şi acest lucru s-a întâmplat într-un timp record. Chiar este un produs inovator, care lasă pielea hidratată şi nu simt nevoia să mai aplic altceva pe corp, după folosirea lui. Cât de curând vreau să încerc şi loţiunea de corp sub duş cu minerale marine, deoarece cred că este potrivită sezonului cald.

Aştept să îmi spuneţi în căsuţa de comentarii, dacă aţi încercat acest produs de la Nivea şi cum vi s-a părut :). Ne vedem curând pe blog cu un nou articol!

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

wp-1463747430311.png

4 gânduri despre &8222;Summer Must Haves: Loțiunile hidratante sub duș de la NIVEA&8221;

  1. Teodora Iulie 10, 2016 / 11:53 am

    De la ei am aflat pentru prima data de lotiunile in-shower si mi-a placut tare mult conceptul. Nu le-am incercat din motivele mele de probleme cu pielea si noroc ca am gasit la Eucerin acelasi lucru. Este crema mea preferata pe timp de vara si ador faptul ca nu mai pierd timpul cu cremuitul dupa dus. Pup u!

    Apreciat de 1 persoană

  2. MMara Iulie 11, 2016 / 3:42 pm

    Oo da! Le-am încercat aproape pe toate și acum am două în duș, unul pe jumătate și unul plin. :)) Chiar e pe agendă programat un articol despre îngrijirea corpului unde aveam de gând să includ și aceste creme sub dus. Mi se par geniale și eu fac duș des și sunt perfecte pentru asta! Salvează mult timp.
    Hugs!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

