Review: Farduri de pleoape Melkior

Cred că nu mai este nici un secret pentru nimeni, faptul că Melkior este unul dintre brandurile mele preferate, când vine vorba de produse profesionale de machiaj. Acest lucru se datorează faptului că produsele Melkior au o calitate foarte bună, iar preţul lor este cel puţin accesibil.

În afară de asta, Melkior este un brand care pune accent pe micile detalii, care fac diferenţa. Fie că vorbim despre ambalarea şi expedierea produselor, sau despre comunicarea cu clientul, din punctul meu de vedere Melkior face o treabă excelentă. Ca să nu mai vorbim despre promoţiile diverse şi dese sau de lansările periodice de noi produse, în acord cu tendinţele momentului. Şi nu, nu spun toate acestea doar ca să îi laud, pentru că nu aş avea nici un beneficiu de pe urma acestui lucru, ci vă povestesc din prisma experienţei mele cu acest brand, ca un simplu client.

13819810_1023106594405359_1636760130_n

Printre produsele mele preferate de la Melkior se numără şi fardurile de pleoape, şi azi aş vrea să vă vorbesc mai pe larg despre ele.

IMG_4266

Momentan deţin 4 nuanţe de farduri de pleoape de la Melkior, iar acestea sunt:

nr. 11406 – Red Leaf: este un bordo-cărămiziu foarte frumos, pe care îl folosesc pentru a defini pliul pleoapei şi mi se pare că se potriveşte persoanelor cu ochii căprui sau verzi. Fardul are finish mat;

IMG_4274

nr. 11421 – Lavender: este un lila cu subton cald. După cum îi spune şi numele, culoarea este asemănătoare cu nuanţa lavandei. Îmi place să îl folosesc pe linia genelor de jos, pentru că mi se pare că evidenţiează reflexiile verzi din ochii mei căprui. Finish-ul este mat;

IMG_4270

nr. 11433 – Vintage Rose: în primul rând îmi place foarte mult denumirea acestui fard şi mi se pare că descrie perfect nuanţa. Îl folosesc pentru a ilumina zona de sub sprâncene şi chiar în colţul intern al ochiului, sau pentru a seta şi neutraliza culoarea pleopelor. Fardul are finish mat;

IMG_4269

nr. 11453 – Beige Copper: cred că este nuanţa mea preferată din cele pe care le deţin. Culoarea este un auriu cu reflexii roz-portocalii, şi obişnuiesc să îl folosesc pe toată pleoapa mobilă, pentru iluminarea colţului intern al ochiului sau ca highlighter pentru a ilumina pomeţii. Finish-ul acestui fard este sidefat.

IMG_4272

În afară de finishul mat şi cel sidefat, mai există farduri cu finish metalic, care au o strălucire mult mai intensă, dar încă nu deţin o asemenea nuanţă.

Fardurile au o calitate excepţională, sunt pigmentate, cremoase şi foarte uşor de difuzat/ amestecat. De obicei le folosesc fără a aplica un primer de ochi înainte, doar puţin corector pentru a uniformiza nuanţa pleopelor, şi acestea rezistă lejer 8 ore, fără a-şi pierde din intensitate şi fără a se aduna în pliu. Nuanţele mai deschise mi se pare mai puţin pigmentate, decât cele închise, însă se pot aplica mai multe straturi pentru a ajunge la intensitatea dorită.

IMG_4280Swatch-uri fără primer.

Fardurile se găsesc în două variante: farduri în cutie cu oglindă, cum sunt şi cele pe care le am eu, sau rezerve de farduri, unde primiţi doar pastila cu produsul. Fardurile la cutie costă 27 lei, iar rezervele 17 lei, însă dacă urmăriţi pagina oficială de Facebook Melkior, le puteţi achiziţiona şi la preţuri reduse, pentru că au aproape zilnic diferite oferte şi reduceri, cum vă spuneam şi la începutul articolului.

IMG_4265

La achiziţionarea de 6, 12 sau 24 de rezerve de fard primiţi paleta magnetică aferentă gratuit, sau puteţi achiziţiona aceste palete la preţ de listă şi să le umpleţi în timp cu nuanţele preferate, astfel creându-va propria paletă personalizată.

25

Pe site-ul Melkior sau în magazinele fizice, veţi găsi o gamă variată de nuanţe de farduri de pleoape, cu diferite finish-uri, iar în luna iulie beneficiaţi şi de transport gratuit prin curier.

132

De asemenea, pe net puteţi găsi o mulţime de coduri de reducere de 10% de la diverşi bloggeri, pe care le puteţi folosi în cazul în care produsele dorite nu beneficiează de alte promoţii. Dacă vă înscrieţi pentru prima dată la newsletter-ul Melkior, beneficiaţi de o reducere de 20% la prima comandă pe site.

IMG_4279

Sper că v-a fost de folos această postare şi că aţi putut vedea mai bine câteva dintre nuanţele din colecţia de farduri Melkior, iar dacă aveţi întrebări legate de aceste produse, vă răspund cu drag în căsuţa de comentarii! Ne vedem curând pe blog, cu un articol nou :)!

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

wp-1463747430311.png

19 gânduri despre &8222;Review: Farduri de pleoape Melkior&8221;

  1. MMara Iulie 20, 2016 / 2:03 pm

    Ah ce frumoase sunt toate!! 😍 Numai lucruri bune despre Melkior, păcat că nu pot pune mâna pe nici un produs de a lor, aștept până vor face livrări internațional 😄

    Apreciat de 1 persoană

      • MMara Iulie 20, 2016 / 3:06 pm

        Vin acum la sfârșitul lunii dar nu știu dacă în Bacău se găsesc, poate doar să dau comandă acum și să vină în perioada când sunt acasă.. Găsesc eu o soluție! :)) 💋

        Apreciat de 1 persoană

      • iuliascorner Iulie 20, 2016 / 3:14 pm

        Nu este magazin Melkior in Bacau, dar luand in considerare ca au livrare gratuita pentru comenzile online, nu ai nimic de pierdut 💋.

        Apreciat de 1 persoană

      • Irina Iulie 23, 2016 / 11:40 am

        Postarea ta a fost ultima picătură 😂 m-am trezit dimineața și cât mi-am băut cafeaua, am plasat și prima comandă :)) hai să văd ce e cu toate review-urile astea atât de bune 🙂 am niște așteptări mega mega

        Apreciat de 1 persoană

      • iuliascorner Iulie 23, 2016 / 11:43 am

        :)) In cazul asta sunt foarte curioasa ce parere o sa ai! Ce ti-ai comandat?

        Apreciază

      • Irina Iulie 23, 2016 / 11:44 am

        Cateva mate, cateva sidefate si unul metalic :)) am ales initial doar 4 dar dupa aia m-am convins ca am nevoie de paleta magnetica si i went crazy 🙂 cred ca am sa fac un unboxing something cand va ajunge 😉

        Apreciat de 1 persoană

  2. condimente pentru viata Iulie 20, 2016 / 2:47 pm

    De cateva zile am si eu fardul de pleoape nuanta Deep Sea si sunt ffff incantata. Culoarea e frumoasa si rezista toata ziua. Mi am mai luat si creionul de ochi, black si un lac de unghii…pt inceput. Acum ma gandesc sa cumpar aplicatoarele de fard si pensulele.

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Iulie 20, 2016 / 2:55 pm

      Ma bucura sa aud ca si tu esti multumita de produsele Melkior :). Au nuante foarte frumoase la fardurile de ochi. Si eu imi doresc o nuanta de albastru. Sa le folosesti sanatoasa :*!

      Apreciază

Lasă un răspuns

