Review: Pensula ovală pentru fond de ten Makeover Paris

Dacă sunteţi pasionate de machiaj, la fel ca mine, probabil că aţi auzit că, de ceva vreme, a apărut un set de pensule de machiaj, cu o formă neconvenţională: pensulele Artis. Setul original costă undeva la 460$, ceea ce din punctul meu de vedere este un preţ cam piperat pentru nişte pensule.

artis-brush-usage-chart

Setul original de pensule Artis, sursă foto aici.

Bineînţeles că, oamenii sunt inventivi, şi la ora actuală găsim pe piaţă o mulţime de replici foarte reuşite ale acestor pensule, aşa că, după ce am văzut cât de încântată este Amalia de pensula ovală de la Makeover Paris, m-am hotărât să o încerc şi eu.

IMG_4339

Pensula are o formă curbată, pentru a fi mai simplu de folosit şi pentru a putea ajunge uşor în toate zonele inaccesibile ale feţei.

IMG_4343

La prima vedere, pensula mi s-a părut foarte deasă şi extrem de fină la atingere, însă tocmai acest lucru m-a făcut să mă gândesc, că aceasta va absorbi prea mult produs şi va fi greu de curăţat. Din fericire, am văzut de la prima utilizare, că pensula nu absoarbe mai mult produs decât folosesc de obicei, din contră fondul de ten este aplicat într-un strat mai subţire.

IMG_4344

Aplicarea fondului de ten cu această pensulă este rapidă şi uniformă, parcă cu un uşor efect airbrushed. Machiajul tenului arată mai natural şi am impresia că nici porii nu ies aşa de tare în evidenţă.

IMG_4342

Personal îmi place efectul pe care îl obţin pe ten cu această pensulă, şi apelez la ea destul de des în ultima vreme, mai ales în situaţiile în care mă grăbesc. Totuşi cred că celelalte pensule pentru restul feţei sunt mai greu de folosit şi nu mă văd utilizând o asemenea pensulă, pentru a-mi contura sprâncenele sau pentru a trasa o linie de tuş.

IMG_4334

Din punctul meu de vedere, această pensulă ar trebui spălată după fiecare folosire, fiind foarte deasă, pentru a evita apariţia coşurilor sau a altor probleme pe ten. Nu recomand utilizarea ei pe un ten matur, deoarece se foloseşte prin alunecare pe piele şi consider că acest lucru ar putea evidenţia ridurile.

IMG_4345

Dacă sunteţi curioase de cum se foloseşte o asemenea pensulă, pe Youtube găsiţi o mulţime de tutoriale, la o simplă căutare, atât cu pensulele originale Artis, cât şi cu diverse replici mai mult sau mai puţin fidele.

Eu mi-am achiziţionat această pensulă ovală de la magazinul Makeover Paris din Braşov (din Coresi Mall), însă am văzut că se găseşte pe majoritatea site-urilor chinezeşti, pe E-bay, respectiv, de câteva zile, pe site-ul Divissima.

IMG_4350

*

Asta a fost tot pentru azi! Aştept să îmi spuneţi în căsuţa de comentarii, dacă aţi folosit acest gen de pensule până acum şi dacă da, cum vi s-au parut :).

Aveţi grijă de voi,
Iulia.

wp-1463747430311.png

15 gânduri despre &8222;Review: Pensula ovală pentru fond de ten Makeover Paris&8221;

  1. AdelaE Iulie 29, 2016 / 5:54 am

    Eu cred ca pensula pe care o ai tu e mai buna decat cele de pe ebay, eu o am pe cea de pe ebay si chiar absoarbe produs MULT! Pacat, chiar nu mi-a placut 😦

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Iulie 29, 2016 / 6:08 am

      Nu stiu cum sunt celelalte, insa asta este chiar buna. Oricum ar fi, nu as da banii pe pensula originala :).Te pup, draga mea :*!

      Apreciază

  2. Teodora Iulie 29, 2016 / 8:27 am

    E ceva in legatura aspectul acestei perii care ma fascineaza cu totul. Mi se pare adorabila! :))) Abia ce mi-am cumparat beauty blender (si fond de ten, si pudra, si primer), asa ca voi sta cuminte in legatura cu astfel de intiative 😀 Pup u! Weekend fain!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Elena from Life Makeup and Beauty Iulie 29, 2016 / 10:43 am

    Imi place mult design-ul acestor pensule dar clar nu as da atatia bani pe cele originale. Am gasit replici undeva la 20-30 de lei si cred ca o sa-mi iau si eu una ca prea m-ai facut curioasa. Te pup! 😘

    Apreciat de 1 persoană

  4. Rokolla Iulie 31, 2016 / 9:13 pm

    Am văzut aceste pensule pe diverse site-URI chinezești si chiar nu știam ca prețul pensulele originale este atat de mare. Ma tentează si pe mine sa le încerc sau măcar pe cea pentru fond de ten

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Iulie 31, 2016 / 9:23 pm

      Si pe mine m-a invins curiozitatea :). Sa imi spui ce parerea ai despre pensula de fond de ten, daca o incerci! Sa ai o saptamana frumoasa 😘

      Apreciază

    • iuliascorner August 4, 2016 / 2:33 pm

      Am auzit si eu ca cele de pe ebay nu sunt foarte stralucite, insa aceasta chiar mi-a placut. Eu nu am beauty blenderul original, am buretele de machiaj de la Sephora si pot sa spun ca ambele variante imi plac la fel de mult. Depinde si de fondul de ten :). Multumesc de vizita!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

