Tag: Top 5 produse cosmetice consumate cel mai des

Nu îmi vine să cred că imediat a trecut vara! Nici măcar nu pot să spun că am apucat să profit vreun pic de frumuseţea acestui anotimp minunat. Dar să nu credeţi că mă plâng! Chiar pot să afirm că îmi place să îmi umplu timpul, ca să nu apuc să mă plictisesc :). Şi într-adevăr nu m-am plictisit deloc în ultimele săptămâni. Cu toate că urmează o perioada şi mai aglomerată, din punct de vedere profesional, sper să reuşesc să fiu activă pe blog şi de acum încolo, măcar cât am fost până acum :).

1bc053a682ffe4c40debf9130f9fbaea

În postarea de azi mi-am propus să răspund tag-ului pe care mi l-a plasat simpatica Mara, autoarea blogului Mmarastyle, în care vă povestesc pe care produse cosmetice îmi cheltui banii cel mai des :))!

Untitled
1. Deodorantul

Este produsul cosmetic pe care îl consum cel mai des şi cel mai repede, deoarece îl folosesc de mai multe ori pe zi, pentru a mă împrospăta, mai ales în perioada caldă. Din această cauză am grijă să am în casă tot timpul o rezervă. Prefer varianta spray la acest gen de produse, favoritul meu ‘all-time’ fiind Rexona cu aloe vera.

eng_pm_Rexona-Women-Fresh-Aloe-Vera-Deodorant-Spray-250ml-56495_1

2. Pasta de dinţi

Nu pot să zic că am o preferată anume, când vine vorba de pasta de dinţi, însă este unul din produsele, pe care le termin des, deoarece suntem 2 persoane, care folosim acelaşi tub deodată (unde-s mulţi, puterea creşte :)!).

3. Gelul de duş

Chiar dacă în baie sunt tot timpul cel puţin 3-4 feluri de gel de duş desfăcute, şi acestea se termină destul de des, pentru că, asemenea pastei de dinţi, obişnuiesc să împart gelurile de duş cu my better half :).

IMG_4104IMG_3608IMG_3611

4. Dischetele demachiante

Cred că pot stabili un record în terminarea unui pachet de dischete demachiante, atât de des îmi reuşeşte acest lucru :)). Motivul fiind faptul că au întrebuinţări multiple: în afară de demachiere, le folosesc printre altele, pentru aplicarea loţiunii tonice, pentru a-mi şterge oja de pe unghii sau pentru a aplica local diferite tratamente antiacnee. În această categorie le prefer pe cele marca DM.

5. Demachiantul

Pentru că obişnuiesc să mă machiez aproape zilnic, obişnuiesc să mă şi demachiez în fiecare seară, acesta fiind motivul, pentru care consum des apa micelară şi demachiantul bifazic. Apa micelară o folosesc mai nou şi pentru a-mi curăţa tenul dimineaţa, deoarece încerc să evit să îl spăl de două ori pe zi, pentru ca acesta să nu producă sebum în exces, eu având oricum tenul gras.

IMG_4540
***
Acestea au fost cele 5 produse pe care le consum cel mai des. Mulţumesc Marei pentru nominalizare şi aştept şi topul vostru cu produsele pe care le consumaţi cel mai des, în căsuţa de comentarii!

Aveţi grijă de voi,
Iulia.

wp-1463747430311.png

 

4 gânduri despre &8222;Tag: Top 5 produse cosmetice consumate cel mai des&8221;

Lasă un răspuns

