Beauty News: Noua colecţie ‘Do you feel it?’ de la Melkior

De când nu am mai povestit pe blog, a venit şi toamna :). Cunoaşteţi zicala ‘socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg’? Ei bine, din păcate, această zicală mi se potriveşte cel mai bine în momentul de faţă, deoarece nu am reuşit să ţin pasul aici pe blog, cum îmi propusesem în postarea anterioară, din cauza perioadei super-aglomerate, pe care o tranzitez. Însă încet-încet, sper ca lucrurile să revină pe făgaşul normal, şi să mă întorc curând aici, în locul meu de suflet, deoarece mi-e dor să povestesc cu voi <3! Urmează şi o surpriză, aşa că fiţi pe fază!

14192001_1249520758414729_1940072324837869793_n

Până una altă, vreau să vă arăt repede cu ce nuanţe frumoase de farduri de ochi şi-a îmbogăţit Melkior paleta cromatică. Iată ce culori aduce toamna la Melkior!

Emoţii de toamnă … Do you feel it?

401
Secret Garden, Mysterious, Gold Dreams, Just White, Escape, Vague Trace.

Nouă colecţie de farduri de pleoape creată de Melkior aduce 3 tonuri sidefate şi 3 nuanţe mate care ne îndeamnă să ne exprimăm emoţiile, atunci când realizăm machiajul ochilor. Sunt farduri în culori foarte pigmentate, care asigură o acoperire foarte mare, aderă foarte bine la piele, se aplică uniform şi sunt foarte rezistente în timp. Se aplică pe pleoape cu ajutorul pensulelor speciale.

403

Fardurile din colecţia ‘Do you feel it?’ se găsesc atât la cutie cu oglindă, la 27 lei, cât şi sub formă de rezervă, la 17 lei.

Eu am deja în colecţie două dintre noile nuanţe, Vague Trace şi Escape, şi vă las swatchurile mai jos la acestea, poate vă sunt de folos:

img_4535img_4537

În plus, vă invit să aruncaţi un ochi şi pe ofertele lunii septembrie, care sunt la fel de tentante ca în fiecare lună:

41940225385

Toate produsele Melkior sunt disponibile online, pe site-ul http://www.melkior.ro sau în magazinele fizice.

***

Asta a fost tot pentru azi! Aştept să îmi spuneţi în căsuţa de comentarii ce nuanţe de farduri Melkior aveţi în colecţie :). Sper să ne ‘revedem’ cât de curând, aici, pe blog <3!

Aveţi grijă de voi,
Iulia.

wp-1463747430311.png
2 gânduri despre &8222;Beauty News: Noua colecţie ‘Do you feel it?’ de la Melkior&8221;

  1. Miss R Septembrie 9, 2016 / 10:25 pm

    Imi plac mult fardurile de la Melkior… Doar ca uneori ma pacalesc cu nuantele alese de pe site 😦 difera destul de mult nuantele in realitate

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Septembrie 10, 2016 / 8:37 am

      Da, din pacate, asta este problema cand vine vorba de comenzile online, mai ales la makeup. Oricum toate culorile pe care mi le-am comandat pana acum online mi-au fost pe plac :). Sa ai o zi frumoasa!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

