Review: Fard de obraz şi pudră bronzantă IDC COLOR

Acum ceva timp cei de la Elefant.ro au avut reduceri şi transport gratuit pe site, motiv pentru care am decis să plasez şi eu o comandă, chiar dacă nu aveam nevoie de ceva în mod special. Mi-au atras atenţia produsele de machiaj ale firmei IDC Color, datorită ambalajului, al preţului mic şi a faptului că nu auzisem nimic până atunci de acest brand, aşa că am ales să încerc un fard de obraz şi o pudră bronzantă.

img_4693

Din câte am înţeles, brandul este originar din Barcelona, şi are în portofoliu atât produse de machiaj, cât şi de îngrijire. Vă invit, în continuare, să citiţi ce impresie mi-au făcut cele două produse :).

img_4704

Ce spun ei:

Produse cremoase, uşor de aplicat şi pigmentate. Oferă un finish natural şi conferă tenului un aspect sănătos. Rezistă timp îndelungat.

Ingrediente:

Mica, Talc, Magnesium Stearate, Dimethicone, Caprylic/ Capric Triglyceride, Ethylhexyl Palmitate, Phenoxyethanol/ Ethylexylglycerin, May contain +/-[CI77891 (TITANIUM DIOXIDE),CI77491 (IRON OXID RED), CI 15850 (D&C RED 6 BA. LAKE), CI77499 (IRON OXIDE BLACK), CI77492 (IRON OXIDE YELLOW)].

Ce spun eu:

În primul rând trebuie să fiu sinceră cu voi, şi să vă spun că, ambalajul produselor a fost cel care m-a atras cel mai mult, fiind viu colorat, feminin şi cu un vibe retro.

img_4696img_4697

Produsele nu au nici un fel de miros, ceea ce mă bucură, sunt cremoase, pigmentate şi uşor de difuzat. Finish-ul este unul luminos, conferind tenului un aspect proaspăt şi sănătos.

Fardul de obraz are o nuanţă superbă de somon cu uşoare irizaţii aurii, care se potriveşte oricărui machiaj sau oricărui anotimp.

img_4701img_4709

Pudra bronzantă este potrivită în special fetelor cu tenul deschis la culoare, nu arată portocaliu pe piele, având un uşor subton gri.

img_4695img_4708

Din punct de vedere rezistenţă nu m-au dat pe spate, mai ales dacă nu am folosit spray de fixare la finalul machiajului, dar pentru preţul pe care le au, sunt nişte produse bune, care merită încercate. Ambele produse vin însoţite de oglindă, cutiuţele se închid cu magnet şi sunt micuţe, fiind astfel ideale de purtat în geantă.

img_4702-001img_4703

Preţ: 15.90 lei/ fiecare – preţ redus; 31.80 lei/ fiecare – preţ întreg.

Cantitate: g.

img_4711

Produsele brandului IDC sunt disponibile exclusiv pe site-ul Elefant.ro, însă, din păcate, cele două produse prezentate mai sus nu se află pe stoc momentan, dar sunt convinsă că dacă vi le doriţi şi urmăriţi site-ul, le puteţi achiziţiona cât de curând.

***

Asta a fost tot pentru azi! Aştept să îmi spuneţi în căsuţa de comentarii dacă aţi folosit vreun produs de la acest brand până acum, şi dacă da, cum vi s-a părut :)?

Aveţi grijă de voi,
Iulia.

wp-1463747430311.png

 

14 gânduri despre &8222;Review: Fard de obraz şi pudră bronzantă IDC COLOR&8221;

  1. DB Septembrie 12, 2016 / 9:07 pm

    Wow 😍 par foarte pigmentate iar ambalajul e drăgălaș si girly 💁 se aseamănă cu produsele de la The Balm care la fel au un stil retro.
    Seara frumoasa 😘

    Apreciat de 2 persoane

    • iuliascorner Septembrie 12, 2016 / 9:11 pm

      Da, asta mi-a placut si mie cel mai mult, ambalajul <3! Desigur, si produsele sunt foarte ok. O seara frumoasa si tie :)!

      Apreciat de 1 persoană

  2. AdelaE Septembrie 13, 2016 / 5:53 am

    Arata tare frumos, mai ales blush-ul e pe placul meu. Am vazut ca au si palete de la ei si multe alte bunatati care arata super! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  3. Butterfly Timi Septembrie 13, 2016 / 10:11 am

    Până să citesc puteam să jur că sunt de la theBalm :)). Nu m-am uitat cu atenție la poze.
    Arată super drăguț, păcat că nu prea rezistă.

    Kisses!

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Septembrie 13, 2016 / 12:11 pm

      Da, seamana foarte mult. Sa stii ca, daca folosesti spray de fixare rezista decent :). Te pup si eu :*

      Apreciază

  4. MMara Septembrie 14, 2016 / 10:40 am

    Ah ce drăguțe sunt! Serios acum, cine ar rezista unui asemenea ambalaj?:))) E bine că și produsul în sine este bunicel. Pupici 😘

    Apreciat de 1 persoană

  5. Ioana Ciont Noiembrie 3, 2016 / 7:53 am

    Buna Iulia,
    Tocmai ti-am descoperit blogul, si ma bucur ca am ajuns sa te vizitez 🙂 mult succes in continuare in tot ceea ce faci!

    Nu m-am intalnit pana acum cu aceste produse, ce-i drept sunt tare dragute si iti fura privirea (mai ales cu ambalajul acela simpatic). Ma tenteaza sa incerc blush-ul, voi mai urmari Elefantul sa vad cand revin in stoc.

    Toate cele bune,
    Ioana
    http://www.paginaparfumata.ro/

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Noiembrie 3, 2016 / 9:07 am

      Ma bucura mult cuvintele tale :). Multumesc de vizita :D! Daca incerci blush-ul, sunt curioasa si de parerea ta. Sa ai o zi minunata!

      Apreciază

  6. LauraBeautyblogRO Martie 6, 2017 / 4:12 pm

    Buna!Am ajus la tine cautatnd ceva review-uri despre aceste produse,sper sa fie bune ca acum am sa le comand…din ce se vede,raportul calitate-pret e bun.Mersi

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

