Review: Setul de pensule Berlin de la Real Techniques (ediţie limitată)

În articolul de azi vreau să vă vorbesc despre ceva ce mi-a bucurat sufletul destul de mult în ultima perioadă: Setul de pensule Berlin de la Real Techniques. Îmi aduc aminte că cei de la Real Techniques au postat, la un moment dat anul trecut, pe contul lor oficial de Instagram câteva propuneri de design pentru acest set de pensule şi ştiu că acest imprimeu a fost cel care mi-a plăcut cel mai mult. Fanii pensulelor RT erau invitaţi să voteze unul dintre aceste design-ul, iar cel care a obţinut cele mai multe voturi este acesta, prezent pe setul Berlin. Design-ul alb-negru este inspirat de scena de street-art de pe străzile oraşului Berlin, la care se pare că au contribuit artişti din întreaga lume. Fiind o pasionată de makeup, mi-am dorit de ceva timp să mai încerc câteva pensule RT şi mă bucur tare mult că am fost atât de cuminte, încât Moşul mi-a adus tocmai acest set, în ediţie limitată.

img_4970

img_4969

Setul este format din 5 pensule, dintre care 3 pentru faţă şi 2 pentru zona ochilor. Pensulele au perii moi şi fini la atingere, nu îmi provoacă nici un fel de disconfort sau iritaţie atunci când le folosesc. Mânerul este din aluminiu, astfel având o greutate redusă, ceea ce le face uşor de manevrat. Firele sunt din păr sintetic, lucrate manual, deci cruelty-free, lucru care mă încânta şi mai mult. Fiecare pensula este făcută în aşa fel, încât să stea drept, în picioare, pe orice suprafaţă plană.

img_4975

Dar, hai să le luăm pe rând! În setul Berlin se regăsesc următoarele pensule din categoria celor pentru ten:

img_4976

Buffing Brush: poate fi folosită pentru aplicarea fondului de ten, BB cream-ului, CC cream-ului sau a pudrei compacte, fiind o pensulă multifuncţională, poate fi folosită atât cu produse cremă, cât şi cu produse pudră.

img_4981

Contour Brush: este perfectă pentru aplicarea blush-ului, a pudrei de conturare sau a celei de iluminare. Este una din preferatele mele, deoarece are o mărime potrivită pentru aplicarea acestor produse pe tenul meu.

img_4982

Stippling Brush: este destinată aplicării produselor cremoase. Pentru unele fonduri de ten este instrumentul meu preferat de aplicare, deoarece mi se pare că tenul meu capătă un aspect mai natural astfel, faţă de aplicarea cu bureţel sau cu degetele. De asemenea, îmi place să îl folosesc ca să îmi aplic primer-ul pe faţă, în cazul în care consider că am nevoie de un astfel de produs, pentru a prelungi rezistenţa machiajului (nu obişnuiesc să folosesc un primer în machiajul zilnic).

img_4980

Setul conţine următoarele pensule, destinate machiajului ochilor:

img_4977-001

DeLuxe Crease Brush: se foloseşte pentru estomparea fardului în pliul pleoapei. Îmi place asceasta pensulă pentru că fiind stufoasă, mă ajută la difuzarea mai rapidă şi mai bună a fardurilor în pliu.

img_4978

Base Shadow Brush: este potrivită pentru aplicarea fardului pe întreagă suprafaţă a pleoapelor. Această pensulă este cel mai puţin folosită din tot setul, pentru că mi se pare puţin cam mare pentru aplicarea fardului pe pleoape. De obicei folosesc o pensula mai mică în această zonă, pentru că îmi doresc  ceva mai multă precizie şi, implicit, o intensitate mai mare a culorii. În schimb folosesc această pensulă pentru aplicarea corectorului în zona de sub ochi.

img_4979

Per total, îmi plac mult de tot aceste pensule, le-am şi spălat deja de câteva ori şi nu au pierdut nici un fir, fiind în continuare în stare impecabilă. Nu mai zic de design-ul absolut superb şi feminin, şi de acea nuanţă de movuliu, care este printre culorile mele preferate. Sunt foarte încântată că am ales acest set, care este, cu siguranţă, mai special, faţă de pensulele RT clasice.

img_4972

Recomand acest set oricărei pasionate de makeup, pentru că sunt nişte pensule foarte bune şi calitative, la un preţ mai mult decât corect. Dacă vă interesează aceste set îl găsiţi pe site-ul celor de la Makeup Shop, aici.

img_4985

Voi aţi încercat vreuna dintre pensulele RT? Ce părere aveţi despre ele? Spuneţimi, rog, în căsuţa de comentarii :).

***

Asta a fost tot pentru azi! Ne vedem curând cu un nou articol <3!

Aveţi grijă de voi,
Iulia.

wp-1463747430311.png

 

8 gânduri despre &8222;Review: Setul de pensule Berlin de la Real Techniques (ediţie limitată)&8221;

  1. Ioana D. Ianuarie 27, 2017 / 10:16 am

    Arată atât de bine! Eu nu prea am pensule de la ei, dar preferata mea este cea pentru blush individuală. Aplică fardul de obraz foarte natural, exact așa cum îmi doresc eu. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Februarie 21, 2017 / 5:53 pm

      Si la mine sunt printre primele pensule de la ei, si pana acum chiar imi plac foarte mult, mai ales setul acesta, care arata foarte cute :). Multumesc de vizita :)!

      Apreciat de 1 persoană

  2. MMara Ianuarie 29, 2017 / 11:40 am

    Awwww cât de cuuute 😍 Vreau și eu!:)) Mai am pensule de la ei și sunt minunaaaatte💖 Sa le folosești cu plăcere 💋

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mada Ianuarie 31, 2017 / 6:46 pm

    Nu am încercat până acum, dar la cum arată chiar aș vrea, chiar dacă doar mă uit la ele. 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Februarie 21, 2017 / 5:55 pm

      Haha, mai stau si eu cateodata sa le admir, asa ca nu ai fi singura :)). Sa ai o zi frumoasa :)!

      Apreciază

  4. loredanamanciu Februarie 1, 2017 / 2:59 pm

    Arata bine iar pensulele RT sunt geniale! As putea sa imi cumpar toate seturile, plus dubluri, pentru ca au mai multe intrebuintari, iar eu iubesc astfel de pensule! Din pacate insa, nu prea imi permit sa le cumpar, dar o sa incerc sa le iau treptat!
    Imi doresc ca anul asta sa renunt la un set enorm de pensule de la Fraulein si sa le inlocuiesc cu pensule mai bune si mai misto…momentan am cateva de la RT, Ecotools, Makeup Revolution, cateva Elf, una din par natural de la Cupio…am in plan sa scriu si eu despre pensulele mele, plus ca incepusem anul trecut ..dar am lasat-o moarta.

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Februarie 21, 2017 / 5:57 pm

      Sunt curioasa sa citesc despre pensulele tale :). Nu sunt cele mai ieftine pensule cele de la RT, dar merita fiecare banut. O saptamana frumoasa in continuare :*!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

