Review: Paleta de sprâncene Barry M

Duminică după masă mă găseşte lenevind în pat, cu laptopul în braţe, privind cum se scurg picăturile de ploaie pe geam. Îmi era dor de momentele acestea de linişte, de relaxare. Chiar dacă afară plouă, mă bucură extrem de mult faptul că primăvară a apărut în peisaj şi lumina zilei este prezentă în camera, chiar şi la această ora mai târzie.

***

Revenind la oile noastre, azi vreau să vă vorbesc despre unul din produsele mele preferate de machiaj din ultima vreme: kit-ul de sprâncene de la Barry M. În ultima perioadă am optat pentru un make up natural şi minimalist pe perioada zilei, şi de multe ori machiajul meu era compus doar din mascara, concealer şi acest kit de sprâncene.

„Originar din Londra, brandul Barry M a fost fondat în anul 1982 de către Barry Mero şi a devenit rapid cunoscut datorită produselor sale de make up pline de culoare. Astăzi, Barry M este un brand „True brit” dedicat creării unor linii de produse exceptionale, inovatoare şi pline de prospeţime.” – http://www.marionnaud.ro

IMG_4963

Am achiziţionat paleta din magazinul Marionnaud din Braşov şi pot spune că nu regret nici o clipă. Kit-ul este format din două farduri, – unul maroniu pentru umplerea sprâncenelor şi unul iluminator -, o ceară, o pensetă şi o pensulă cu două capete pentru aplicarea fardurilor. Trusa are şi o oglindă, suficient de mare, pentru a putea fi folosită.

IMG_4960IMG_4959

Trebuie să recunosc că nu prea am folosit cele două ustensile până acum (penseta şi pensula), însă sunt convinsă că pot fi extrem de folositoare în călătorii. Nici fardul iluminator nu este foarte utilizat, deoarece mi se pare că este puţin prăfos şi nu foarte pigmentat, însă fardul de sprâncene şi ceara sunt extra-folosite.

IMG_4953
Obişnuiesc să folosesc ceara înaintea aplicării fardului, după ce în prealabil am pieptănat bine sprâncenele, pentru a ajuta la fixarea culorii şi pentru a mă asigura că machiajul sprâncenelor va rezista întreagă zi. După acest pas folosesc o pensulă tăiată în unghi pentru a da forma dorită sprâncenelor şi pentru a umple golurile. Fardul de sprâncene este puţin mai închis decât aş fi folosit în mod obişnuit cu puţin timp în urmă, însă mi se pare că mi se potriveşte acum, când sunt mai mult şatenă decât blondă. De asemenea, îmi place foarte mult faptul că fardul nu are reflexii roşiatice, este pigmentat şi are o nuanţă naturală.

IMG_4954

Ceara se întinde uşor, la fel şi fardul de sprâncene este uşor de blenduit, motiv pentru care îmi pot aranja sprâncenele rapid şi fără prea mult efort.

IMG_4952

Per total sunt de-a dreptul încântată de acest kit de sprâncene, atât din punctul de vedere al preţului, cât şi calitativ, şi îl recomand cu drag. Este o paletă, care conţine tot ce ai putea avea nevoie, pentru a obţine nişte sprâncene frumoase şi îngrijite, la un preţ mai mult decât prietenos. Îl puteţi găsi atât pe site-ul Marionnaud, aici, cât şi în magazinele fizice.

IMG_4958

***
Asta a fost totul pentru azi. Sper că aţi găsit folositor acest review şi sunt tare curioasă să ştiu, voi ce produse folosiţi pentru a vă aranja sprâncenele! Aştept să îmi spuneţi în căsuţa de comentarii :)!

Să aveţi o săptămâna frumoasă! Ne vedem joi pe blog, cu favoritele lunii Februarie!

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

wp-1463747430311.png

 

Un gând despre &8222;Review: Paleta de sprâncene Barry M&8221;

Lasă un răspuns

