Review: Rujurile lichide mate Nyx Lingerie

În articolul de azi, vreau să vă vorbesc despre unul din produsele mele preferate din ultimele luni: rujurile lichide mate de la Nyx, din gama Lingerie. Am observat că în ultima vreme tind să mă îndrept mai mult spre lucrurile simple, basic, poate chiar naturale şi cred că acesta este motivul pentru care îmi plac atât de mult aceste rujuri lichide: sunt nuanţe de nude, naturale, purtabile.

IMG_5009
Momentan am în colecţie doar două nuanţe, 03 – Lace Detail şi 12 – Exotic, însă am de gând să remediez situaţia cât mai curând :)). Următoarele nuanţe de pe wishlist-ul meu ar fi Beauty Mark, Scandalous şi Bedtime Flirt.

Ruj lichid mat NYX Lingerie Beauty MarkBeauty Mark

Ruj lichid mat NYX Lingerie  ScandalousScandalous

Ruj lichid mat NYX Lingerie Bedtime Flirt Bedtime Fllirt

Pe canalul de Youtube al frumoasei Maria, de la Special Koko, găsiţi un video cu swatch-uri detaliate pentru fiecare nuanţă, link direct spre clip aici :).

Rujurile au textură matărezistenţă de lungă durată, iar nuanţele sunt pigmentate şi opace dintr-o singură aplicare (cel puţin cele pe care le deţin). Acestea dispun de un aplicator subţire, puţin ascuţit, care este precis şi uşor de folosit.

IMG_5015
Ambalajul produselor este pe placul meu, doarece este simplu şi elegant. Rujurile sunt uşor de luat în geantă şi de reaplicat pe parcursul zilei, chiar şi fără oglindă, cel puţin în ceea ce priveste nuanţele mai deschise.

IMG_5014

Exotic este o nuanţă de roz închis- movuliu (mauve), care cred că se potriveşte oricui, fiind o culoare foarte apropiată de nuanţa naturală a buzelor. Este o nuanţă care completează frumos orice machiaj şi este rujul după care întind mâna cel mai des, dintre cele două, pe care le am în colecţie.

IMG_5016IMG_5021

Lace Detail este o nuanţă deschisă de roz-nude, asemănătoare culorii unui fond de ten, care necesită aplicarea unui creion de buze puţin mai închis în prealabil, ca buzele să nu se piardă în nuanţa tenului. Pe persoanele cu tenul foarte deschis cred că arată bine şi ca atare. Obişnuiesc să folosesc această nuanţă şi în combinaţie cu Exotic, aplicându-l în centrul buzelor, pentru a obţine un efect de buze mai pline.

IMG_5017IMG_5020
Din experienţă mea, rujurile lichide Nyx Lingerie, sunt foarte rezistente şi purtabile, le-am avut aplicate chiar şi întreaga zi, fără să le retuşez, timp în care am vorbit, băut şi mâncat, iar seara când ajungeam acasă, rujul era încă pe buzele mele.
IMG_5010
În ceea ce priveşte demachierea, aceste rujuri se îndepărtează doar cu demachiante bifazice, eu folosesc momentan în acest scop soluţia micelara bifazică de la Garnier, despre care v-am vorbit aici. Fiind vorba de rujuri mate, acestea usucă puţin buzele, însă cu o hidratare corespunzătoare înainte de aplicare, nu ar trebui să aveţi probleme.Gama Nyx Lingerie se găseşte pe site-ul Makeup Shop România, aici, sau în magazinele fizice Nyx din Bucureşti şi Constanţa.
IMG_5012
***
Atât am avut să vă spun azi, sper că aţi găsit folositor review-ul meu, iar dacă aţi încercat sau vreţi să încercaţi aceste rujuri lichide, neapărat mi-ar plăcea să ştiu şi părerea voastră.

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

wp-1463747430311.png

9 gânduri despre &8222;Review: Rujurile lichide mate Nyx Lingerie&8221;

  1. loredanamanciu Martie 23, 2017 / 12:26 pm

    Eu am Bedtime Flirt! 😀
    Imi place mult acest ruj si atunci cand nu vreau sa ies in evidenta sau nu vreau sa port nuante inchise pe buze, apelez cu incredere la acest ruj lichid. Umblu la mine cu un balsam de buze oricum si incerc sa beau cat mai multa apa.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

