Relaxare şi hidratare în timp record

Nu ştiu cum sunteţi voi cu asta, însă pentru mine a început să prezinte interes orice produs, aparat sau lucru care mă ajută să economisesc timp. Iar acest lucru este valabil, din păcate, şi pentru momentele de relaxare. Dar nu, nu vă spun asta că să mă plâng, ci ca să împărtăşesc cu voi un super produs, care mă ajută să am timp şi pentru mine: măştile super hidratante Moisture+ de la Garnier.

IMG_5066

Trendul măştilor de tip şerveţel a început să ia amploare în ultima perioadă, sunt sigură că şi voi aţi observat, iar eu tind să cred că asta se întâmplă pe bună dreptate. Primele produse de acest tip, pe care le-am încercat au fost cele marca proprie Sephora, şi nu pot să spun decât că folosirea lor a fost o experienţă tare plăcută şi relaxantă. Însă să fiu foarte sinceră cu voi, aceste măşti de la Garnier, îmi plac mai mult, atât din considerente financiare, de accesibilitate, cât şi ca eficacitate produs.

IMG_5067
Măştile Garnier vin în trei variante, create special pentru fiecare tip de ten.

Moisture+ Aqua Bomb – masca albastră, pentru ten deshidratat este infuzată cu extract de rodie. Împrospătează şi calmează tenul cu o rehidratare intensă, îmbunătăţeşte strălucirea naturală şi reduce ridurile fine. Conţine: Rodie + Acid Hialuronic + Serum hidratant.

IMG_5074

Moisture+ Comfort – masca roz este potrivită tenului uscat şi sensibil, este infuzată cu extract de muşeţel, o floare cunoscută pentru efectele calmante asupra tenului. Elimină senzaţia de uscat, pentru a oferi o senzaţie de rehidratare şi ten mai confortabil. Conţine: Muşeţel + Acid Hialuronic + Serum Hidratant.

IMG_5073

Moisture+ Freshness – masca verde este pentru ten normal sau mixt, este infuzată cu extract de ceai verde, cunoscut pentru proprietăţile de matifiere. Reechilibrează tenul pentru a-l matifia, purifica şi pentru a închide porii. Conţine: Ceai verde + Acid Hialuronic + Serum Hidratant.

IMG_5075
Dintre cele trei variante cel mai mult mi-a plăcut Moisture+ Aqua Bomb, chiar dacă am un ten cu tendinţă de îngrăşare, deoarece o hidratare intensă nu poate dăuna nici unui tip de ten, după părerea mea. În plus acesta promite un ten mai strălucitor şi îmbunătăţirea aspectului riduri fine, ceea ce, pentru cele dintre noi care am trecut de vârsta adolescenţei, nu poate fi decât un lucru pozitiv.

IMG_5126-001
Măştile sunt îmbibate din belşug cu ser şi au o mărime universală. Şerveţelul se aplică pe ten cu partea albă pe piele, iar învelişul protector albastru se îndepărtează.

IMG_5132-001

Masca acţionează în 15 minute, timp în care vă puteţi bucura în linişte de un moment de respiro, de o cană de ceai sau de câteva rânduri din cartea preferată. La finalul celor 15 minute, după ce aţi îndepărtat masca, puteţi masa în piele serul rămas, sau îl puteţi îndepărta cu un şerveţel sau prosop uscat. Eu aleg să masez în piele excesul de ser, de cele mai multe ori, ba chiar îl întind şi pe gât, şi în zona decolteului. Pielea devine mai hidratată, mai luminoasă şi işi recapătă elasticitatea.

IMG_5088

Îmi plac foarte mult aceste măşti de la Garnier, pentru că sunt practice, uşor de utilizat şi eficiente, şi încerc să le folosesc cel puţin o dată pe săptămâna. Voi aţi încercat măştile de tip şerveţel? Ce părere aveţi despre ele?

***

Asta a fost tot pentru azi, sper că v-a fost de folos această postare. Ne vedem curând pe blog cu alte produse interesante!

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

wp-1463747430311.png

3 gânduri despre &8222;Relaxare şi hidratare în timp record&8221;

Lasă un răspuns

