Cum să te bucuri de sezonul rece

Postarea de azi este un pic altfel și titlul poate părea unul ciudat pentru mulți dintre voi, însă pentru mine a reprezentat o problemă reală o lungă perioadă de timp. Acum câțiva ani detestam atât de mult sezonul rece, încât aș fi fost în stare să hibernez toată perioada toamnei și a iernii. Sunt o persoană friguroasă, așa că temperaturile scăzute îmi cauzează un disconfort major, oricât de gros îmbrăcată aș fi. Asta mă făcea să fiu morocănoasă și prost dispusă, fără chef de face absolut nimic și tot ce îmi doream era să vină primăvara cât mai repede.

23456386_1716687988364668_7254429346604441004_o

În ultimii ani însă mi-am spus că nu pot să fiu zâmbitoare doar 6 luni pe an (în cazul bun), așa că am hotărât că trebuie să iau măsuri. Abea când m-am oprit și am privit în jur, am văzut și conștientizat cu adevărat frumusețea naturii în orice anotimp și am ajuns să mă bucur de fiecare sezon.

Hai să vă povestesc micile mele secrete :)!

  • Odata cu venirea frigului, băutul cafelei capătă o nouă dimensiune și un nou aspect: căni drăgălașe, cafeaua fără zahăr, dar cu mult lapte, uneori cu un strop de scorțișoară sau cu câțiva marshmallows, îmi fac diminetiile reci mai frumoase;

IMG_20171007_130632_074IMG_20171015_145641_151

  • Multitudinea de culori pământii din frunzele copacilor îmi inspiră ținutele și mă lasă cu gura căscată la fiecare privire;

IMG_20171025_151839_358

  • Noptile reci în care stau ghemuită sub o pătură pufoasă, citind din cartea preferată mă transpun într-o lume magică de fiecare dată;

23116800_1706880836012050_5872623852026305576_o

  • Puloverele moi și eșarfele colorate îmi completează perfect ținutele și îmi țin de cald;

IMG_20171021_180858_856

  • Paltoanele, mănușile și palarille aduc un plus de eleganță ținutelor mele;
  • Machiajele arămii, în culori calde și buzele în nuanțe de burgundiu, roșu sau mov, mă fac să mă simt mai feminină;

IMG_20171021_152931_679

  • Plimbarile lungi cu el de mâna, mă liniștesc, chiar dacă îmi îngheață nasul de fiecare dată, și mă fac să mă gândesc la cât sunt de recunoscătoare pentru ceea ce am;

219bc5665457256cd71c3252c340fad4--fall-photography-engagement-photography.jpg

  • Pisicul meu distant și mofturos, este mult mai drăgăstos, atunci când temperaturile scad;

IMG_20170926_142610_583

  • Perioada Sărbătorilor, care se aproprie și acum cu pași repezi, este ideală pentru a petrce cât mai mult timp cu cei dragi;

Fireplace with beautiful Christmas decorations in room

  • Seara care se lasă mai repede, îți acordă mai mult timp pentru poveștile cu prietenii, lângă un pahar de vin sau un ceai cald;

IMG_20171025_182838_648

  • Lumanarile parfumate creează mereu o atmosfera cozy și în cea mai întunecată încăpere.

DIY-Scented-Candles

Acestea sunt câteva din lucrurile mici, care fac diferența mari în cazul meu, și îmi înfrumusețează fiecare zi friguroasă. Voi cum faceți față zilelor reci?

Aveţi grijă de voi,

Iulia.

images

 

 

30 de gânduri despre &8222;Cum să te bucuri de sezonul rece&8221;

  1. Catalina Noiembrie 10, 2017 / 12:37 pm

    Foarte dragute pozele, dar si articolul!
    Lumanrile parfumate, cafeau fierbinte si canile dragute sunt si preferatele mele in sezonul rece. ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. denisasilaghi Noiembrie 10, 2017 / 12:49 pm

    Mie imi place mult toamna si perioada sarbatorilor abia o astept. Frunzele, cerul, ciocolata calda si ceaiurile aromate, lumanarile si paturile pufoase sunt preferatele mele. 😉

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ioana Ciont Noiembrie 10, 2017 / 12:56 pm

    Zilele astea, cel mai tare mă neliniștește epuizarea maximă, așa că m-am decis să iau ceva multivitamine, poate-poate îmi mai revin un pic 🙂
    Nici pe mine nu mă încântă frigul și zilele scurte, dar încerc să nu las toți acești factori să mă influențeze. Și da, în fiecare noapte vizez că sunt la mare :))

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Noiembrie 11, 2017 / 8:19 pm

      Oboseala si lipsa somnului este o problema mare si pentru mine, insa incerc sa recuperez si sa ma odihnesc mai mult in weekend :)! Sunt curioasa daca au avut vreun efect multivitaminele, poate imi povestesti!

      Apreciază

      • Ioana Ciont Noiembrie 11, 2017 / 10:14 pm

        Abia am început de câteva zile, nu aş putea să trag concluzii încă. O să revin cu detalii.

        Apreciază

    • iuliascorner Noiembrie 11, 2017 / 8:32 pm

      Sarbatorile sunt partea frumoasa, pentru care merita sa asteptam si sa induram frigul :).

      Apreciază

  4. loredanamanciu Noiembrie 10, 2017 / 2:01 pm

    Sunt in asentimentul tau! Si sunt de acord cu ceea ce ai mentionat, pentru ca hey, trebuie sa gasim si lucrurile pozitive din lucrurile mai putin placute din viata! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. federova Noiembrie 10, 2017 / 5:24 pm

    O daa, ador toamna, mai ales cand imi arata copaci ca cel din poza ta!! Dar frigul n-o sa-mi placa niciodata. Poate doar cand o sa se declare concediu national din noiembrie pana in martie :)). Si o sa admir totul de la geam 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Noiembrie 11, 2017 / 8:31 pm

      Sunt perfect de acord cu concediul national :)). Sezonul rece este mult mai frumos privit de la geam, eventual cu un semineu langa tine si un ceai cald :)!

      Apreciază

  6. katerotari Noiembrie 10, 2017 / 6:56 pm

    Atet de mult îmi place postarea ta, mă regăsesc în totalitate și mie îmi place cafeaua și lumânările parfumate și cărțile :0

    Apreciat de 1 persoană

  7. Vyo Vyoleta Noiembrie 10, 2017 / 8:41 pm

    Nu imi place frigul, dar nu avem ce face trebuie sa trecem peste…eu am noroc ca stau mai tot timpul cu cel mic in casa, insa cand este nevoie trebuie sa ies si afara.

    Apreciat de 1 persoană

  8. mihaelanistor Noiembrie 11, 2017 / 9:03 am

    Iarna, nu lipsesc dusurile lungi si fierbinți, deserturile cu mere, o cană cu ceai sau ciocolata calda, si mult timp pentru blog si citit!

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Noiembrie 11, 2017 / 8:21 pm

      Baile fierbinti, cu multa spuma sunt cireasa de pe tort in zilele reci de iarna :)!

      Apreciază

  9. Andra kat Noiembrie 11, 2017 / 9:48 am

    Eu cel mai tare sufar ca trebuie sa merg pe jos la serviciu, vreo 45 min si mi.ingheata nasul
    Dar ma bucura frunzele multicolore si ceaiurile calde

    Apreciat de 1 persoană

    • iuliascorner Noiembrie 11, 2017 / 8:28 pm

      Si mie imi ingheata nasul tot timpul :))! Daca te incalzeste cu ceva , si eu am de mers pe jos zilnic, nu chiar asa mult ca tine, dar sunt pe aproape :).

      Apreciază

  10. adndefemeie Noiembrie 11, 2017 / 10:23 am

    Imi place mult tinuta ta. Si pisicul ❤
    Mie imi tine de cald in zilele reci, dragostea copiilor mei. Ciocolata calda. Vin rosu. Un film bun…..

    Apreciat de 1 persoană

  11. nataliaconstantin9 Noiembrie 11, 2017 / 2:43 pm

    Ce articol dragut. Asa este, putina atmosfera sa fie si gata

    Apreciat de 1 persoană

  12. Rokolla Noiembrie 11, 2017 / 4:33 pm

    Foarte interesante mentiunile facute. Eu m-am indragostit de canita ta. Iubesc sa beau cafeaua cu lapte, dar n-am putut sa renunt la lapte

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

